U.L.A.Ş - Kardeşsiniz Şarkı Sözü

�1996�dan beri Rap yapıyorum ve bu işi iyi yaptığımı biliyorum. Bir itirazı olan varsa, şimdi konuşsun ya da sonsuza kadar sussun!�

DURUN SİZ KARDEŞSİNİZ
BANA VURUN SİZ KALLEŞSİNİZ
AMA DURUN SİZ KARDEŞSİNİZ
BANA VURUN SİZ KALLEŞSİNİZ

DURUN SİZ KARDEŞSİNİZ
BANA VURUN SİZ KALLEŞSİNİZ
AMA DURUN SİZ KARDEŞSİNİZ
BANA VURUN SİZ KALLEŞSİNİZ

Silahım yok, niyeyse Rap�ime çok laf eden,
Göt oldun mu bok?
Bu Rap�i cebine sok.
U.L.A.Ş. bu kaçıncı şok?
Tamamdır Rap�in her ton,
Bunaldım ben yeter artık,
Buna hemen ver son.
Çalıntı beat, üzeri kasıntı it,
Rap�ini tekleyip �read�,
Benimle tartışma hiç,
İstemem yoluna git,
Tafran çekilmez hiç.
Hepsi ne kadar elit,
Teksin, bu nasıl bi� beat?
Kaçsın, sesini kesip,
Arsız önümü keser,
Damsız 31 çeker,
Lafımı bölme it!

�Hep mi kalabalık?
Abi, dinle bak yeni yaptık,
Seninle feat. yapalım istersen,
Hem biz de tanınalım?
Rapo�nun MSN var mı sende?
Onunla hiç tanışmadım,
Toplama albüm yapacağız da,
Pek matematik çalışmadım!
Abi, sana laf atan o grup halt etmiş, diss yap,
Rap�imi dinle çok güzeldir, temeli zaten isyan!�

DURUN SİZ KARDEŞSİNİZ
BANA VURUN SİZ KALLEŞSİNİZ
AMA DURUN SİZ KARDEŞSİNİZ
BANA VURUN SİZ KALLEŞSİNİZ

DURUN SİZ KARDEŞSİNİZ
BANA VURUN SİZ KALLEŞSİNİZ
AMA DURUN SİZ KARDEŞSİNİZ
BANA VURUN SİZ KALLEŞSİNİZ

Kimin kimi niye becerdiği umurumda değil ki,
Benim elim kolum bağlı, dünüm de sorun değil.
Sesi kısılana kadar bağıran o deli de kim?
Sevemedim çoğunuzu, gülemedim nitekim.
Kaçarım hep köşeme, karışmasana neşeme,
Bulurum elbet bi� yolunu, kopyala beleşe!
Sorun olur varlığın benim varlığıma,
Yolum uzun vardığımda orada olma.
Sonu budur her arkadaş, aşkın işte,
Bana vurun çok mühimdi, kalleşçe!

�Denemeler de yaptım abi,
Söz yazdım şuna diss,
2 yıldır MC�yim ben, 24 ay işsiz!
Bi� şey sorucam,
Verse ne demek abi hakkatten?
Cevap versene, senin de götün kalktı harbiden!
U.L.A.Ş. orada mısın?
Ses ver, lanet olsun sana!
Çıldırttın beni, engellicem en sonunda!�

�Eee merhaba abi, şimdi ben yeni bi� tane şarkı yaptım, çok güzel olduğunu düşünüyorum. Iııı şu adama diss yaptım, anlıyomusun? Nasıl yapiim ben onu şimdi? Nereye vereyim? Senin portallarda tanıdığın vardır abi, yardımcı olsana? Ahaha merhaba abi, n�aber? N�ABER? ORDAMISIN? ALOOO��

Sen hiç adam olamadın,
�Bitch� kadar olamadın,
�Rich� ama içi piç,
Sen iç ben hiç susamadım!
Rap ise ben yaparım, topuna bedel ama
Tek sözüm alınana,
Üzgünüm kanamadım!

Adam olamadın,
�Bitch� kadar olamadın,
�Rich� ama içi piç,
Sen iç ben hiç susamadım!
Rap ise ben yaparım, topuna bedel ama
Tek sözüm alınana,
Üzgünüm kanamadım!

Adam olamadın,
�Bitch� kadar olamadın,
�Rich� ama içi piç,
Sen iç ben hiç susamadım!
Rap ise ben yaparım, topuna bedel ama
Tek sözüm alınana,
Üzgünüm kanamadım!

Adam olamadın,
�Bitch� kadar olamadın,
�Rich� ama içi piç,
Sen iç ben hiç susamadım!
Rap ise ben yaparım, topuna bedel ama
Tek sözüm alınana,
Üzgünüm kanamadım!
Ekleyen : Ali İhsan Candemir